Tagok

Havas-Nagy Noémi

_rnz1654.jpg

5 éve dolgozom esküvői és családi fotósként. Mindig ügyelek arra, hogy a fotózás a munka mellett hobbiként is megmaradjon, ezért rendszeresen "örömfotózok". Kedvenc témáim saját kislányaim, akikről születésük óta már rengeteg képet készítettem. Imádom a természetet és a természetességet, a fotózás során is erre törekszem mind a fények, helyszínek megválasztásánál, mind a fotóalanyok instruálása közben vagy az utómunkában. Azt hiszem a stílusomat leginkább az ellenfények, az erős kontrasztok és a földszínek jellemzik.
www.veledszep.hu
@veledszep

Ihász Ingrid

ihasz_ingrid_square.jpgFotósnak marketinges, marketingesnek fotós. 2015-ben kezdtem el fotózással foglalkozni, és ebből az ártatlan hobbiból hamar komoly kapcsolat és fotós végzettség lett. Mindeközben számtalan egyéb tanfolyamot is elvégeztem, hogy a gyerekfotózás és az utómunka terén elmélyedjek. Bár a szülési szabadságom alatt aktívan is dolgoztam fotósként, a szívem végül visszahúzott a marketinghez, hiszen a fotós vállalkozásnak is azt a részét élveztem legjobban.

Így maradhatott a fényképezés szerelem, így fotózhatom mindig csak azt, amihez éppen kedvem van, ami feltölt engem: elsősorban a kislányomat. Az évek során megszerzett tudást pedig szívesen adom, ha szeretnél te is tudatosabban fotózni és jobb képeket készíteni a gyerekeidről, akkor kövess Instagramon (@dreamworldphotohu) és YouTube-on! (Fotó: Schram András)

 

Akszjonovics Aljona60345818_2313658698690512_2370534158813364224_o.jpg

Akszjonovics Aljona vagyok, gyerekfotós és oktató. Már gyerekkorom óta érdekelt a fotózás, de csak évekkel később, a várandósságom idején döntöttem úgy, hogy belevágok. Szerettem volna, ha a kisfiamról nem csak mobillal készülnek fényképek, ezért 2016 őszén beiratkoztam egy kezdő fotós tanfolyamra. Életem legjobb döntése volt, hiszen azontúl, hogy a családi albumunk gyönrű képekkel gazdagodott, egy új hivatást is kaptam.

Boldog vagyok, hogy maradandót alkothatok és hogy örömet szerezhetek az ügyfeleimnek. Nagyon hamar vállalkozás lett a hobbiból, majd egyre több egyéni oktatással kapcsolatos megkeresés érkezett. 2019 tavaszától pedig a Nextfoto Baba- és gyerekfotós workshopjain oktatok, az Instagram oldalamon (@axxaphoto.kids) pedig rendszeresen osztok meg hasznos, fotózással és utómunkával kapcsolatos tartalmakat.

Fotó: Tassi Miklós

Bognár Katalin

91954382_2057494237729235_3585318886293110784_o.jpg

Régóta szenvedélyem a fotózás, de csak a lányom születése után éreztem azt igazán, hogy megtaláltam a "témámat".
Képeimmel nem annyira a tökéletes vizualitásra, mind inkább egy-egy hangulat, érzelem, kötődés átadására törekszem minden egyes alkalommal. Nagy rajongója vagyok az otthon készített családfotóknak: a megszokott környezet, a szeretett tárgyak azok, amelyek ezeket a képeket még inkább meghitté, és örök emlékké varázsolják. Nagyon megtisztelőnek érzem, amikor egy-egy ilyen fotózás alkalmával a család - ha csak pár órára is - beenged az otthonába és abba a különleges kis egyégbe, amit a családjuk képvisel.
www.instagram.com/kataphotoz

Herczeg Fanni

A nevem Herczeg Fanni. Feleség, édesanya és fotográfus. Évek óta szenvedélyem a pillanatok megörökítése, ami az utóbbi időben leginkább a családomra fókuszál. Számomra ez azért fontos, mert a fotó élőidézi bennem az érzéseket, történteket amely örök emlék marad. A letisztult, finom részletek, az adott pillanatban átélt érzelmek minimalista stílusban való megörökítése jellemzi a fotóimat. Előnyben részesítem a kültéri, természetben zajló fotózásokat.

Molnár Anikó

sdfgsdh.jpgAz, hogy fotós vagyok, már 2010 óta az identitásom része, noha nem mindig gondoltam úgy, hogy évtizedeken át ezzel szeretnék foglalkozni. Talán azért, mert sokáig nem találtam a helyemet a fotózásban, holott ma már tudom, hogy ez egy élethosszig tartó utazás. Az irány megvan, hiszen tudom, hogy miben lehetne még fejlődnöm - jelenleg a legnagyobb kihívás számomra az örökmozgó, cserfes kislányom lencsevégre kapása -, de azt is tudom, hogy mit szeretnék közvetíteni a fotóim segítségével. 
Szeretek mindent, ami egyszerűségében szép és ízléses. Szeretem figyelni a levegő és a fény játékát. Inspirálnak a finom, de mégis izgalmas tónusok. A nyugalom és az életigenlés jellemzi fotóimat. Megtalálhattok Instagramon @aniko.m néven, és lessétek meg a weboldalamat is!  http://anikomphotos.com.

A bejegyzés trackback címe:

https://kattanjki.blog.hu/api/trackback/id/tr9215599228

Mi ez az egész?

A fotózás terápia: kikapcsol, feltölt, inspirál, az alkotás örömét adja. Hiszünk benne, hogy így lehet újra és újra “kikattanni”. Azért fogtunk össze több fotós anyukával és indítottuk el ezt az oldalt, hogy a lelkesedésünkből, tapasztalatunkból nektek is átadjunk, és inspiráljunk titeket, hogy fényképezzetek.

Csatlakozz hozzánk! Kövess minket Instagramon (@kattanjki), használd a #kattanjki hashtaget, lépj be bátran a Facebook csoportunkba!

Friss topikok

süti beállítások módosítása